idioter på ica

Tror folk att man är idiot eller?!

Jag blev skrattretande irriterad på Ica nyss.
Står i kön till kassan, klockan är strax efter fyra och alla har slutat,
Perstorps Ica är inte så stort så två kassor är öppna, det är trångt när man står i kö där.
Det är EEEEN kö tills man kommer fram, då delar man på sig.
Men det finns några idioter som tror att det är två köer och att alla står i den ena, den andra är ledig strax,
jaja, alltså typ 3-5stycken står och väntar på sin favorit kassa eller?! Den andra är ledig, men dem som står i kön vill verkligen inte gå till den som är ledig om 30sek..
VAD FAN TÄNKER DEM MED!?! Jag vill fan bara ge dem en smäll i huvudet och fråga om dem tror jag är idiot.
Jävla idioter.

Här är en bild för er som inte fattar mig.
Jag är blå och grön är idiot.

jag vet, super duktig i paint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback