sjuk..

Jag har gått och blivit sjuk :(
känns som att jag börjar få feber eller nått,
iaf innan, mår lite bättre efter min sista ipren,
ja, sista :(
så får hoppas den räcker länge.

Har varit på ica och handlat sånt gott gott,
sånt jag är värd för jag mår så dåligt (;
godis, juice, hallon, banan, passionsfrukt, vaniljyoghurt och rassel yoghurt.
GOTT GOTT, gjort en god smoothie och väntar på Emilia nu,
hon kommer väl när som helst :)
ska tönta oss så som bara vi kan...
slipper sitta här ensam och tycka synd om mig själv också..

Lär ju inte bli någon skola imorgon heller,
idag fick jag gå innan sista lektionen
efter att ha mått småilla halva dagen,
menmen, hoppas ni alla mår bra iaf.
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tjo!

Var gärna med och tyck till om dagens fråga på min blogg idag! =)

Kram E.

Postat av: Nicki

svar: jaja lätt :D!

2009-02-01 @ 12:17:44
URL: http://musicsavedmylife.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej vilken fin blogg du har, jag har tävlingar varje vecka, just nu lottar jag ut en jacka GRATIS, kika gärna in i min blogg om du vill vara med, kram!

2009-02-03 @ 11:55:49
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback