københavn

Sitter i Danmark, københamn før att vara mer specifik.
Thomas jobbar så jag tænkte att jag skulle plugga lite,
blivit lite men tænkte kolla klart på summerland,
sen tvætta håret och så,
ser inte ut som en skønhet idag precis.

Blev så glad nær jag kollade runder på dom danska kanalerna och hittade summerland.
Vet inte hur længesen det visades på svensk tv..

wellwell, detta tangentbordet ær knas, æ- sitter på ø, och ø- sitter på æ,
så det ær lite jobbigt att skriva ;p

Var førræsten helt lost igår på køpenhamns central, eller hovedbanegard, (stavning?) som det heter på danska.
och s-tågen stanar typ varje 1-4minut typ, onødigt, GÅ før fan.

Nu orkar jag inte skriva mera..
hoppas ni får en bra lørdagskvæll..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vem av Nicloe Richi och Hillary Duff skulle du helst vilja vara för en dag? (=

Postat av: niki

fint namn ):

2009-01-28 @ 17:47:48
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback